Jobb och jobb och jobb... och frihet!

Fy fan vad jag jobbar!
9.30-22 idag, 9-20 imorgon. 9-22 både lördag och söndag... Otroligt...
Jag vet, jag ska inte klaga, jag har ju i alla fall ett jobb.
Och det är jag jätteglad över!
Speciellt eftersom lönen kommer i veckan...
Nu har jag jobbat och jobbat och till och med söndag jobbar ja som en dåre.
Men sen...!
Sen blir det åka av!

På fredag åker mamma o pappa iväg och lämnar huset och tillvaron helt åt mig!
De ska va borta i 1-2 veckor och det ska bli så underbart!
Det kommer bli härligt att få snuska mig som jag vill, slippa vara tyst på nätterna, ha folk här när och hur jag vill och andra saker man måste låta bli när de är hemma.

Det är klart att jag kommer sakna att saker inte mirakulöst flyger tillbaka till sina platser när jag inte orkar fixa det, som de ofta gör när mamma är hemma, men fan va gott det ska bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0