Avskärmad

Äntligen är den här!

Du vet vilken jag menar. Den sista boken i följetången om den fantastiske, men aningen töntige, Harry Potter! : D
Jag har, i ärlighetens namn, verkligen längtat efter den.
Hade funderingar på att köpa den natten till igår, men ja kom till bokhandeln för sent.
Nästa dag tänkte jag att direkt efter frukost ska jag åka och köpa den, för att sedan stänga ute världen i ett par dagar.
Det visade sig att jag inte alls behövde göra det, för min underbara, fina, älskade mamma hade redan varit och köpt den åt mig!
Åter igen, tack mamma!
Jag läser inte superfort och jag var faktiskt social igår, men en bit har jag kommit i alla fall.
Hela den här förmiddagen har gått åt till läsande.
Jag älskar det!
Den är riktigt spännande också...

Nej, här kan jag ju inte sitta och söla längre. Måste fortsätta läsa!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e klar så du får ta o öka lite tycker jag :P

2007-07-24 @ 13:55:17
Postat av: Johan

Säg inget!!! Såg en stor jävla bild som avslöjade allt igår, men jag hann se bort...

2007-07-24 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0