Att hitta tillbaka

Kom just hem efter några timmars umgänge med en gammal vän.
Gammal som i att vi varit vänner länge, men inte träffats på ett tag, inte som i att hon är en tant.
Det var verkligen härligt att känna att efter mycket tid och händelser fungerar vi fortfarande ihop.
Många har jag glidit ifrån. Många saknar jag inte.
Jag saknade nog inte denna vän heller. Eller jag kanske bara inte visste att jag gjorde det.
Men jag tror att hon fyller ett plats i min umgängesrepertoar jag försökt fylla länge.
Jag hoppas det i alla fall.
Vet inte vad jag mer kan säga. Vi får se om jag har rätt.
Men... Tack!

image9

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta var inte alls en mysig bild på mig. din lus!

2007-07-20 @ 10:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0