Sticky night

Det blev en annorlunda kväll på Sticky igår.
Vi kom dit en bit efter 8 och behövde vänta typ 5 min på att komma in, vilket var en stor skillnad från förra veckan :)
Det var inte så mycket folk igår och det var jätteskönt tycker jag.
Det var kul folk där och härlig stämning.
The Berndt var verkligen jättebra.
Det var väldigt längesen jag såg dem nu och de har defnitivt förbättrats.
Jag såg inte hela konserten, för jag drog lite tidigare va flera orsaker, men de var svinbra.

Kvällens action var Sabrina och Bob. Fan va ni skräms tjejer...
Hoppas det är bra idag.

Kvällens överraskning var Hannes. Vi åkte hem tillsammans. Han har oväntat trevlig :)
Inte för att jag trodde att han var otrevlig, men jag hade nästan inte pratat med honom innan.
Bra jobbat, Sabrina ;)

Jag ska jobba som personlig assistent idag och inatt. Förhoppningsvis blir natten bättre än förra veckan.

Arna reser idag. Lycka till med allt Bebe!
Jag älskar dig :)

Idol-final ikväll. Mucho chipsanledning :)
Jag kanske blir tvungen att se den själv dock. Lite trist...
Får se vilka mer som jobbar.

Ha inte för kul utan mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: Johan

Kan du inte ta med din assistent-klient till sticky?

2007-12-07 @ 15:44:16
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Sabrina

Vad hände med bob?

2007-12-07 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0