Sonias

Ojojoj... Det är väl det bästa jag kan säga om gårdagen.
Fan vilken upplevelse :)
Jag kan ju ärligt säga att jag aldrig partat på Sonias innan.
Jag kan också ärligt säga att jag aldrig haft så jävla kul på Sonias innan!
Låt mig börja från början...

Edvard var på julbord, men skulle dra rätt tidigt och skulle höra av sig när han va på gång.
Edvard är lite dålig på att höra av sig, så efter ett tag tog jag saken i egna händer och åkte dit.
Han hade sagt att det skulle va en hel del folk där jag kände, det var en överdrift, men Peter och Kasper var där så jag kände mig som hemma :)

image198

Så här såg folk ut när jag kom.
De hade redan suttit där en timme och hade kommit lite längre på väg än jag :)

image199

Efter en stund drog det riktiga partyt igång.
Det blev kyssa varandra passionerat tävling runt bordet.
Killarna fegade ur :P

Peters kväll kan ganska enkelt förklaras så här:

Detta är Peter precis när jag kom:

image200

Detta är Peter när vi varit där ett par timmar:

image201

Ser ni förvandlingen? Nästan magiskt...

image202

Detta är Peters barndomsvän Jörgen.
Jörgen tyckte om att prata om olika sätt att tortera killar som var intresserade av hans lillasyster.
Peter försäkrade mig att detta var klassiskt alkoholbeteende för denne gosse, men jag kan ju inte hjälpa att jag undrar... :)

image209
image203

Givetvis var jag kvällens PIMP

Efter ett tag hade många dragit och vi bestämde oss för efterfest hos Fredrik som inte bodde så långt bort.

image204

Vägen dit blev minst sagt spännande!

Det var eldshow:

image205

Fredrik var mycket nöjd med detta.

Kasper fick också en trevlig avskedshälsning i form av en anmanna böghög med ackomanjemang av poesi från Robin. Det lät ungefär så här:
"Du skola icke gå. Då ska vi smätta tändstickor på dig. Och skola tändstickan missa, skola vi skjuta en ny tändsticka på dig. Osv..."

image206

Robin var anledningen till festandet.
Grattis på födelsedagen!

image207

Peter filmade en serie intressanta händelser.
Jag ska försöka få tag i den filmen och dela med mig.
Allt för er skull :)

Väl framme på "efterfesten" valde jag att inte ta några bilder. Jag var rädd att om jag lagt upp dem kunde människorna på bilderna riskera lagliga problem :)
Låt mig bara säga att vissa pojkar kanske inte ska vara med i hemvärnet...

Peter var vänlig nog att husera med sängplats, tacko tacko för det!
Var inte så sugen på att ringa mor min vid 4 och be henne hämta, även om hon sagt att jag fick...
Eftersom det gick glest med bussar när vi väl bäestämde oss för att det var sovdags fick vi promenera hemmåt.
Jörgen bor nära Peter, så vi slog följe.
Framme vid Jörgens bostad fick jag ett erbjudande man inte får varje dag!
Skulle jag kanske vilja följa med in en liten stund och hjälpa till att döda en ful kanin?
En fullis önskningar, en pojkes skruvade förkärlek för våld, eller bara en mycket ovanlig raggningsteknik?
You be the judge.

Om du nu sitter och funderar över vart Edvard egentligen tog vägen, ska jag ge dig svaret nu:
Han kom dit typ 1 timme efter mig, var där en liten stund, försvann för att möta upp någon och kom aldrig tillbaka.
Enligt ett sms idag somnade han i Allum, vaknade och åkte hem :D

Ja, som sagt var det en otroligt spännande kväll och jag kommer på nya saker hela tiden jag skulle vilja berätta om, men det skulle ta för lång tid och bli för jobbigt för er, så vi kan ta det nån annan gång.
En toppenkväll i alla fall och självklart tillhör Soniakvällar i fortsättningen de mest eftertraktade utekvällarna!

För att sammanfatta skildringen:

image208


Kommentarer
Postat av: Päjtur

fan va kul. Jag kom ju prixis på att jag filmade... har inte kikat på filmerna än. de va helt ok vacker sång å så... de kan ju va så att jag blev snygg på några bilder =) jag tänkte du kanske hade lust å maila
bilderna, så får jag din adress oxå, det kan ju bli lite filmskickning...

2007-12-17 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0