Skridskor med nackspärr? Med eller utan morgonstånd?

Ja, imorgon ska barnen (och jag!) inte bara behöva genomlida avslutningsövning i kyrkan, vi ska också få äta klassisk skolmatsjulbord och åka skridskor.
Jag säger inte att maten är äcklig eller att skridskor är tråkigt.
Jag säger bara att it takes you back :)
Jag var just ute i Lillstugan och rotade runt.
Hittade mycket riktigt ett par dugliga skruttskridskor att ha med ordentlig vaddering.

Jag har så ont i nacken...
Jag får spännaingar hela tiden som föraningar om nackspärren som komma skall.
Så nu sitter jag här med varm riskudde på axlarna och hoppas på det bästa...
Om inte annat känns det som en dum idé att åka skridskor.
Och över huvd taget jobba.
Men det fixar jag nog :)

Ang. morgonstånd.
Under fikandet med pojkarna igår dök ett intressant ämne upp.
Jag minns fan inte hur det gick till, men vi funderade över det här med morgonstånd och människor med ovanligt enorma penisar.
Vi disskuterade runt tanken på att människor med dylik utrustning tydligen svimmar vid stånd därför att det helt enkelt tar för mycket blod för att hjärnan ska fungera.
Bara detta är en mycket roande tanke om du frågar mig.
Kanske inte riktigt lika rolig för de drabbade.

:)

Sedan gick vi vidare i diskutionen till det här med morgonstånd.
Om man har så stor penis och har problem vid stånd, hur fan kommer man upp ur sängen morgnar med morgonstånd?
Tänk, där hinner man komma halvvägs nerför trappen innan lasseman (alla penisar heter så) bestämmer sig för att vakna och då druttar man ner för trappan som en stuntdocka i en dålig actionfilm.
Måste man bo i ett hus utan trappor?
Måste man reka innan man kan sova hos någon annan?
Och hur är det med hur länge man är avsvimmad?
Tänk om man får morgonstånd igen direkt efter och svimmar igen, och igen?
Är det en acceptabel orsak att komma för sent till jobbet?
Måste man berätta det på anställningsintervjun?
Kan man bli stämd annars?
Är det en sjukdom eller bara ett sjukligt stort organ?

Ja, frågorna är många och svaren inte lika lätta att komma på.
Har du förslag tar jag gärna emot dem :)

Kommentarer
Postat av: edvard

Det hände mig en gång faktiskt... att jag svimmade av morgonståndet alltså.. men det var för att jag blev så chockad över hur liten den var =P hihi!

2007-12-18 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0