Sjunga

Som jag har skrivit förut här på bloggen så älskar jag att sjunga.
Jag gör det hela tiden, men jag gör det aldrig på riktigt nu för tiden.
Sen jag tog studenten har jag inte haft något forum att göra det i, så det har bara varit nynnande för mig själv mest hela tiden.
Och jag har haft abstinens.
Som fan!
Nyheten är dock att jag ska få sjunga i alla fall lite grann rätt så snart.
Vänner till familjen ska ha fest och vill ha lite liveband som jag ska vara med i.
Jag har ingen aning om riktigt vad det blir för något än så länge, men vi ska träffas ett par gånger på jullovet och repa.
Jag blev ruggigt glad och taggad över att höra detta.
Det var alldeles för längesen jag stog på scen nu.

Grattis till mig! :D

Kommentarer
Postat av: Arna

härligt! och jag lider med dig för jag går genom samma abstinensbesvär just nu. spola tillbaka till stämmor och fula kläder tack..

2007-12-09 @ 21:57:28
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Lina

Va kul =) Har dock inte riktigt samma abstinens ;-) Det skulle väl vara att sjunga till liveband då, för här nere är det mest tråkiga cd-bakgrunder...

2007-12-09 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0