Ont i fingrarna

Gad damm itt!
Jag har så ont händerna!
Allt Edvards fel också...
Han lurade med mig på klättring idag :)
Det var faktiskt riktigt kul, men jag har inte alls de muskler som behövs så jag klara typ ingenting.
Men som alltid tycker jag att det är kul att titta på andra som är duktiga så det var trevligt.
Irriterande dock att jag inte klarade det sista spåret...

Igår var det dans.
Vi stannade inte så länge.
Det var inte så mycket drag och ganska jobbiga låtar.
Antingen assnabba eller aslångsamma.
Dessutom är jag ruggigt rostig nu efter många veckors inaktivitet.
Men jag fick en del konstruktiv kritik av min duktiga danskompis, så lite nytta gjorde det nog ändå :)

Ikväll är det reggaeklubb på Pustervik som jag gärna vill gå på.
Snackade med Eddie om saken, så det kanske blir så.
Nån annan som vill hänga på?
De e konsert vid midnatt också.
Visst låter de gött? :)

Hoppas alla mina julkort hinner fram idag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag fick mitt julkort igår iaf :-) Puss & Tack =)

2007-12-22 @ 12:30:41
URL: http://www.linamusique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0