No surprises for me

Det slog mig just att jag aldrig kommer att få en överraskningsfest.
Hur skulle det gå till?
Man kan ju inte få mig att inte göra några planer för nyår, liksom!
(Btw, jag fyller år på nyår för den som inte hängde med på det)
Jag har alltid tyckt att idén med överraskningfest är så himla härlig och jag har, som alla andra antar jag, nog gått och önskat mig det lite grann.
Även om folk skulle kunna få mig att inte göra planer eller på annat sätt lyckas finns det väl ingen som vill fira någon annan än sig själv eller för den delen det nya året på just nyår?
Nej, inga överraskningar för mig.
Det är synd.

Idag fick jag reda på att jag flera gånger haft hand om Porthällas vaktmästares son :)

Om en timma ska jag ge mig iväg till det stora Götet.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0