Nice, I know

Vilken bra dag det blev!
Ja, alltså julövningen var ju lite jobbig, men de ansträngde sig verkligen och tog i så det värmde mitt hjärta :)
Jullunchen var god, men fick stressas ner.
Vi hade kul i ishallen och jag fick titeln Ismästare, hehe.

Ännu mer värme i mitt hjärta när klassens bråkjänta kom fram till mig och sa:
"Det har vart så kul att ha dig i klassen. Men du är precis som mig; när du blir arg blir du verkligen arg!"
Haha!
Jag bara log och höll med henne :)

Vid lunchen påminde jag en kille i klassen att han skulle tvätta händerna varpå en annan elev frågar:
"Har ni vikarie?"
"Va, nä?"
"Har ni inte henne?"
  Pekar på mig
"Jaha, nej hon är typ inte vikarie. Hon är nästan fröken."
Åååh, de vet verkligen hur man får en stackars underbetald vikarie att smälta :)

Något mer bra som först inte kändes så bra men som blev toppen som hänt idag (grym påa, I know) var att precis när jag kommit hem ringde mamma och bad mig komma och möta henne vid Vinden.

För er intorkade fossiler som inte vet vad Vinden är:
Vinden är Sveriges i särklass bästa second-hand-butik.
Och alla pengar går till välgörenhet.

Jag blev alldles matt och ville inte först, men sen blev de så ändå.
Och vad kul vi hade :P
Man hittar alltid så balla grejer där!
Det dumma var bara att ingen av oss hade pengar med...
Så vi fick lägga undan ett par saker vi var rädda skulle försvinna annars och åka hem.
Vi åt lite, väntade på pappa och åkte sen tillbaka. Med pengar.
Då hittade vi ännu mer kuliga saker och resultatet blev:
- En skjorta till mig
- Ett par byxor till mor
- En tröja till mig
- En äggdelarmackapär
- En asfin slipad spegel
- En lökhackarmackapär
- Ett soffbord
- Ett par nice vinglas till mig
- En liten bänk till mamma
- En väska till mig
- En necessär till mig
Och sist men INTE minst:
- En micro/ugn till mig! :D


image230

Är den inte underbar??
Jag vet inte riktigt hur den funkar, för det finns en insturtionsbok, men den är bara på kinesiska.
Men jag tycker att bilderna och siffrorna på framsidan förklarar det mesta :)
Mamma och jag ska testa den sen med lite svamp-mackor.
Hihi.

Dessutom har jag köpt ett par skor idag.
Ett par asfina skor.
Ni ska allt få se...

Nice, I know


Kommentarer
Postat av: David

byt text, de e jobbigt å läsa! de var bättre förr!=D

2007-12-19 @ 20:38:08
URL: http://www.metrobloggen.se/banan
Postat av: Amanda

Latröv! Texten är snygg! :P

2007-12-19 @ 20:39:18
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Alex

Gillar att det är en micro/ugn. Visste inte att man kunde ha båda i samma mackapär. Eller så vet du inte vilket av alternativen det är..

2007-12-19 @ 21:09:48
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Nisse

mmm nån form av ugn ere nog, för den där plåten är nog inte så najs å ha i en vanlig micro, metal å micro e ingen fet kombo! chill

2007-12-19 @ 23:45:00
Postat av: Alex

Fan det rimma ju..

2007-12-20 @ 06:06:30
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0