Julhandla

Idag har Sune och jag sprungit runt i Göteborg som små tokar för att leta gåvor åt våra älskade.
Jag lyckades riktigt bra!
Hittade något till pappa, Emily och Sebbe.
Bara mamma kvar nu, och henne har jag en del idéer för, så det löser sig snart :)
Vi käkade lunch på den härliga restaurangen Andrum. Alltid lika gott.
Jag åt som en HÄST!

Något som är mindre trevligt är det faktum att mina krångel med löner och skit bara blir värre och värre.
Imorse pratade jag med min löneassistent om försäkringskassa och lön och hon sa att nu får jag vänta tills jag får Novemberlönen för att få den för oktober också, men när jag kom hem idag hittade jag en lönespecifikation för lön som blir insatt imorgon. Brevet skickades igår så det måste ju ha gått att se för damen på kommunen!
Dessutom har dubbel skatt dragits från mina pengar, så det är nästan ingenting och hon sa att jag skulle få rätt mycket.
Fan!!
Jag blir så jävla less på allt detta!

En glad nyhet är ju dock att Edvard ringde mig förut och sa att visst ville jag följa med ut och parta lite imorgon.
Det är klart att jag vill :)
Något jag däremot inte vill är till Sticky ikväll.
Jag är way too tired.
Hoppas att ni andra får kul, själv ska jag ta de lugnt med lite Bonde söker fru och annat mysigt.

På lördag fyller ju Alex år också, och han har nu lovat att han ska hyra penthousevåningen med pool vid Kungsport, så de e party då i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godkväll! ha en trevlig lucia^^

2007-12-13 @ 17:44:55
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: cecilia

jag längtar. jag har alltid velat moona i den polen ner mot kungsport. (K)

2007-12-13 @ 18:41:30
URL: http://metrobloggen.se/hotchick
Postat av: Alex

Tror ni på allvar att jag bjuder er?

2007-12-13 @ 22:02:27
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, är du galen? Man får väl drömma? :)

2007-12-13 @ 22:22:50
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0