Julefrid

Det är nog den sista känslan jag har just nu.
Slutade jobba lite innan 9 imorse. Har sovit högst 5 timmar i natt.
Jag sov på jobbet, inne hos en av brukarna. Jag tänkte, gött nu ska vi sova. Han tänkte, gött nu ska vi röja.
Ingen bra kombo.
Han var uppe och sprang, lyssnade på musik och lät och hade sig.
Dessutom hade larmet till en av de andra brukarna fått flippen och pep hela tiden.

När jag kom hem var det rakt upp på Emilys rum och sjunga jamåholeva och grattis grattis. Hon fyller 21 idag.
Sen var det julkalender - det var bättre förr... - och frukost och nu ska jag lägga mig och försöka sova lite till.
God morgon?

Kommentarer
Postat av: Johan

SKIT JA, Missade julkalendern :(

2007-12-01 @ 10:31:04
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilken tur att du kan se den på SVTs hemsida då :)

2007-12-01 @ 13:03:58
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0