Jobbigt jobb

Vilken dag jag har haft...
Jag sa förra veckan att jag inte förstår hur man kan vilja återuppleva högstadiet om och om igen.
Idag kan jag säga precis samma sak om mellanstadiet.
Eleverna var helt vilda idag. Både jag och den andra läraren som är van vid dem var helt förbluffade.
Det var som om de alla hade rabies eller nått, de var helt utom kontroll!
Ett barn, som visserligen inte gick i klassen jag har men som stog och väntade på en i min klass, trodde seriöst att jag tänkte låta honom stå där och vänta på att få slå ner en kille.
Vad är det för fel på världen?!
Jag ska också ha en hel jävla massa gympalektioner den här och nästa vecka.
Allt jag orkar säga om det är att jag fan ska ha med mig öronproppar i fortsättningen.

Jag ska i alla fall träffa Peter idag, så något kul händer ändå idag.
Jag har haft hans mackapär ett bra tag nu, men grabben är ju så jävulens upptagen och glömsk hela tiden så jag har inte kunnat lämna tillbaka den.

Just det, något kul som hände i helgen också!
Kom och tänka på det nu.
Vi satt och pratade om 50-årsfester och vad mamma ska ha på sin som är om ett par år (hehe, ja kanske liiite tidigt ute). Innan har hon sagt att hon gärna skulle ha lite Lindy Hop kurs av mig och Anton, men vi får väl se hur det blir med det :)
Nu sa i alla fall pappa så här:
"Ja, men nu funderar mamma på om hon ska hyra in någon som lagar mat åt oss. Vad heter det...? Ja, Rent a Cock, typ."
Ett par sekunder senare kom han på vad han just sagt och alla brast ut i gapskratt :)

Det var dagens anekdot, det.

Kommentarer
Postat av: Alex

Som man var själv i skolan tycker jag att det är
ett under att någon vill bli lärare..

2007-12-10 @ 16:18:49
URL: http://teammanwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0