Glömde!

Jag glömde ju berätta om det ballaste på hela kvällen!

När vi lämnat av Jörgen hemma hos sig hade vi inte så långt kvar till Peters hem.
Vi började gå den långa, sega backen uppåt.
Vi får båda syn på en tjej lite längre fram som såg lite skum ut...
När vi kom närmre upptäckte vi att det inte alls var en tjej, utan en skotte i kilt :)

Den stackars frusna mannen, som troligen kommer att dissas av sin penis en tid framöver, hade fått ett papper med en mycket kort vägbeskrivning. På svenska. Som han inte förstår.
Han var faktiskt på rätt gata, vilket var rätt så imponerande, men han var på väg åt helt fel håll och jag stog och flinade medan jag fick lyssna till Peters otroligt artiga beskrivning på vart han skulle ta vägen.

Skotten såg sjukt tafatt och bortkommen ut, så det var fan tur för honom att någon med lite koll på området dök upp :)

Jag fick tyvärr inget kort på honom, men om jag säger stereotyp-skotte förstår ni nog alla att han var en fröjd för ögat...

Kommentarer
Postat av: Arna

ofta man hittar en scotte bara sisådär på gatan. =D det vill jag också göra. jag är stolt över dig amanda

2007-12-15 @ 17:59:45
URL: http://arnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0