Freedom

Vilket lättnad!
Det är troligen ingen fara längre!
Det känns som en stor tyngd blivit bortlyft från mitt hjärta och mitt sinne.
Det lämnar ju visserligen mer plats åt andra orosmoln, men det gör ingenting alls.
Jag är så lättad och så tacksam.

Vi har nog en skyddande ängel ändå.


Idag fick jag skriva autografer i skolan.
Det kändes så jävla dumt.
De berättade för några tjejer att jag varit med i Idol och trots att jag förklarade att jag inte alls kommit särskillt långt och att det inte var en alls stor grej gick de igång på max och tyckte att det var det häftigaste som hänt sen internet.
Ja, det var en gnutta obekvämt...

Imorgon får jag sovmorgon!
Sen ska jag iväg och julhandla lite.
Känns jävligt gött.

Kommentarer
Postat av: Alex

Shiiit har du vart med i idol!! Var beredd att skriva autgraf nästa gång vi ses..

2007-12-12 @ 17:48:38
URL: http://teammanwhore.blogg.se
Postat av: Lina

Vad skönt att det inte verkar vara nån fara! Pusspuss

2007-12-12 @ 20:37:34
URL: http://www.linamusique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0