Flygarn's

Igår var det Alex's födelsedag och detta firades givetvis med utgång.
Vissa var på Procken innan, men jag orkade inte med konsert, utan åkte direkt till Flygarn's.
Cissi, Sebbe, Sune och Nisse var med från början och efter en liten stund droppade även Alex och hans vän Martin in.
Det togs stört mycket bilder med min kamera igår, men jag ska försöka sålla ut gräddan och ge er dessa godbitar :)

image210

Sebbe och Alex

image211

Cissi and Nissi

image212

Nisse har ett skadat finger.
Det var för fult för att helt fastna på bild.

image213

Jag var också där

image214

Cis njöt av god dricka

image215

Efter en stund kom David, Anton och Erik

image216

Öl

image217

Nils började leka med kameran.
Den som ej var med och gissar rätt på motivet vinner en öl

image218

Sune lekte med annat

image219

Sebbe var som Sebbe är mest

image220

Hemlis...

image221

Men heta var vi


Och, meine Damen und Herren, här är den, kvällens bild;

image222

Ni trodde att jag hade glömt den, eller hur?

Kommentarer
Postat av: cecilia

hahahahahaha jag garvar fortfarande åt den sista bilden :D

2007-12-16 @ 15:15:36
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Alex

Tack för en trevlig kväll..

2007-12-16 @ 20:25:34
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Nisse

hehe sista bilden e sjuk :P

2007-12-16 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0