Flata

Ett galet dygn.
Det är väl så jag bäst kan beskriva det.
För jag vet inte riktigt hur jag annars ska göra det.
Det togs precis 100 bilder under gårdagen och natten.
Jag ska lägga in en del av dem, men det finns så mycket att säga om det att jag aldrig kan få med allt.

Jag kör med sånna där bilder man får klicka på för att förstora, annars blir inlägget så jävulens långt.



Först var det glöggfest hos Jonas



Jag som kom dit oförad till förfesten fick skynda mig ikapp



Min kamera var som vanligt kvällens höjdpunkt



Peter äter slips



Kolla in Kasper på denna!!!



Alla har vi våra gåvor



Persson var där! :D
Han var som alltid fullast och spenderade kvällen med att komma på alla konspirationsplaner mot honom och med att be om ursäkt för sin roll i manusarbetet :P



Efter ett tag gick vi ifrån festen för att gå till...



...Delirium!



Där träffade vi Gutta

För att förklara vad du nu ska få se får jag referera tillbaka till Soniakvällen för ett par veckor sen.
Det finns en bild från den kvällen när Robin slickar Kasper i örat och Kasper ser barnsligt nöjd ut.

Den bilden ser ut så här:



Igår försökte vi göra likadana bilder med typ alla andra som var där.
Det gick ganska bra...

   

...ett tag...



...sen gick allting snett...



:)



När dessa dök upp i min kamera blev jag mycket fundersam...



...men snart fick allt sin förklaring.



Peter vill vara med i bilden



Peter vill vara med i bilden!



Peter SKA vara med i bilden!!

När man umgås med Edvard får man stå ut med det mesta...



Men man får ju i alla fall försöka hålla god min!




Efter Delirium drog vi oss till Gretas.
Det finns tyvärr inga bilder från Gretas, vilket i och för sig kanske är tur, för mycket som visades där borde aldrig visas igen...
En man i gruppen kallas inte för Naken-Jonas utan anledning, det är allt jag säger...

Efter drygt 3 timmar på Gretas, med kläder sjöblöta, tusentals människors saliv, ömma rumpor efter allt klämmande och en hel hög med HIV bestämde vi oss för att Donken lockade starkt.



På McDonalds låg en tjej på golvet med gråtande vänner brevid.
Medan vi andra åt försökte en överförfriskad Jonas nyktra till jävligt fort och i egenskap av sjuksköterska hjälpa till.
Jag vet inte riktigt hur det gick för dem, men efter ett tag kom ambulans i alla fall.
Inte konstigt att hon trilla så satans halt som det är på de där golven!!

Färden tillbaka till Partille blev oväntat tryckt...!



Med så där lite benutrymme (om du inte ser kan jag berätta att det var lika brett som min knytnäve)...

 

...blir det ju en aning knött!
Det bästa var nog när jag fick kramp i benet, Peter sa: "Sträck ut det!", insåg vad han just sagt och brast ut i gapskratt! :D

"Efterfesten" hölls på samma ställe som förfesten, hos Jonas.
Där blev det mer hud...

   

Jag blev lovad sovplats hos Edvard, men när han upptäckte att andra brudar var roligare än jag blev jag av med den :P
Peter offrade sig :)
Vi följde en mosig Jörgen hem, gick med Spencer och Gutta en bit innan vi skildes.
Efter ca 15 min ringde Spencer och var vilse...
På väg hem till sig själv...
Jag hoppas de hittade till slut :)

Klockan var nog 7-8 när vi till slut stupade av trötthet.
Klockan var 14.30 när mor, far, syster och systers pojkvän hämtade mig i Partille.
För att åka på släktkalas...!
Först var jag galet trött och uschlig, men efter lite mat och kaffe blev det bättre.

Min syster avslöjade för släkten att stämpeln på min hand kom från Göteborgs gayklubb och när detta kopplades samman med att min pappa en stund tidigare deklarerat att Amanda faktiskt är singel (ja, sånt där är så himla spännande i min släkt...), ledde det till en hel del misstänksamma blickar.
Jag ansträngde mig inte direkt för att få ur dem misstankarna heller :)

Min mobil är galen.
Den måste lagas.

Jag ska kolla på mellandagsrea imorgon efter nått snyggt att ha på nyår.

Nyår kanske spenderas i Sävedalen.

Ja, det var nog allt....
Eller näe, men nu orkar ingen mer...

Kommentarer
Postat av: joel

"flickan fredrik, bara en vanlig blogg".....
det är inte alls en vanlig blogg det är en amanda blogg!!

2007-12-26 @ 23:21:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0