En lugn kväll

En lugn kväll vad precis vad det skulle bli.
Ingen var direkt pigg och ville festa, men så blev det givetvis ändå.
Eftersom jag var den enda som hade kamera, eller i alla fall den enda som tog upp kameran har jag ett ton bilder.
Här kommer en flod av de goaste :)

image231

Kvällen började lugnt och trevligt på Flygarn's.
Sebbe fick julklapp av mig.

image232

Det var en biografi om Mick Jagger.
Sebbe blev glad.
Jag fick även julklapp av Sebbe, bestående av två böcker.
Tack Sebbe! God jul!

image233

Spenic var där

image234

Ossian dök upp

image235

Som ensam tjej var jag pimp och trivdes

image236

Anton fick också va pimp, menhan trivdes inte riktigt lika bra

image237

Det finns många konstiga och underhållande bilder på Edvard från igår...

image238

Och en del sköna bilder på Edvard och annat folk

image239

Det ser ut som Erik har musch

image240

Här ser det ut som att Erik är blind/sömngångare och tänker på sex.
Alex ser ut som Alex brukar.
Alex var förövrigt kvällens man som bjöd på en omgång.
Mycket bra initiativ! :)
Fast jag bjöd faktiskt tillbaka...

image241

Så här skulle Edvard se ut om han var en åsna.
Eller...
Så här skulle en åsna se ut om den såg ut som Edvard?

image242

Ossian och Eddie var schexi

image243

Sebbes fingers var läskiga

image244

Sen kom de lite mer brudar and all the boys rejoyced!

image245

Även Sofie var där.
Mycket kul!
Har inte träffat henne sen P&L

image246

Sen blev det av någon anledning stearinkrig.
Kan tänka mig att Edvard startade det hela...

image247

Jag blev också attackerad

image250

Det var stearin över allt...

image249

Här är förklaringen till Alex's blogg

image251

Här har vi tagit oss till Delirium

image252

Erik är ståtlig. Cissi är...?

image253

Amanda är...?!?!

image254

Ossian är likadan

image255

Och med den här bilden avslutar jag denna vandring genom dimma och öl.

Ett riktigt bra sätt att festa in julen på, måste jag säga :)
Fan vad kul jag hade.

Kommentarer
Postat av: Alex

Någon måste ju visa framfötterna hade ju räknat ut att om jag bjöd alla på öl på flygarns så bjuder alla tillbaka på delirium. Men du var för snabb.

Som mamma brukar säga: Upstairs for thinking, Downstairs for dancing..

2007-12-23 @ 14:47:01
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0