Det är jag som är Q

Igår blev jag kallad Q för första gången på mycket länge.
Först blev jag lite förvånad, men sen blev jag så glad :)
Den vänkretsen där jag är Q har jag knappt träffat på flera år nu och det var lite mysigt att tänka tillbaka på den tiden.
Det var i natt på midnattsmässan jag träffade en del av dem och det var trevligt som bara den.
Jag började nästan gråta under en sång som var så vacker att jag blev rörd.
Töntigt, eller hur?
Jag kommer bli som min mamma...

Idag kom Emily och Tobbe och katterna hit.
Sen kom moster och kusin som bott i Kina i 3 år och julfikade lite.
När de gick tittade vi på Karl-Bertil Jonssons jul och bytte lite julklappar.
Det var nästan svårt att inte tänka på Myggans Karl-Bertil :P
Han är så jävla rolig...

Nu ska här mysas ett tag till sen ska jag iväg ut på "årets bästa utekväll" enligt vissa källor.
Jag hoppas i alla fall på en härlig kväll med ett gott gäng bestående av främst scouter och/eller partillebor.
Det ska bli härligt :)

Jag fick fina muggar av syster, de matchar fint med mitt porslin.
Flytten känns närmre.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag diggar din design stenhårt med :) Jag hittade den fina länken på din sida om hur man designar sin sida, och det var jättebra förklarat!

Låter bra att ni hade en liknande väder, jag var ju lite orolig efter smhis prognoser men tänk vad de kan ta fel, stackarna...

Ge din mor en kram från mig.

2007-12-25 @ 23:33:35
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0