Dagen

Det blev faktiskt en oväntat trevlig julafton.
Jag trodde att det skulle bli ovanligt trist utan syster, men det funkade riktigt fint.
Ett par av mina kusiner som innan varit ganska svårpratade har börjat komma ut ur skalet riktigt fint, så det blev en del roliga diskutioner.
Vi tittade också på roliga youtube-klipp en stund och det är ju alltid uppskattat :P

Nu ska jag ta det lugnt i en timma, sen ska jag och föräldrarna iväg till kyrkan.
Det är nog nästan min favorittradition, att gå på midnattsmässan på julafton.
Det är nedsläckt och en massa stearinljus och alla är på så härligt humör och man kramas och sjunger och har det trevligt.
Ja, det gillar jag verkligen.

Hoppas alla haft en härlig julafton!
Nu ska jag börja planera för att fylla år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0