Årets

Jag är för lat för att göra något sånt där långt och beskrivande inlägg, så jag snor Alex's modell och tar det enkla sättet
:)

Årets..
Analys: Utan liv, ingen fritid
Album: John Mayer - Continuum
Bok: Hästarnas Dal - Jean M Auel
Butik: Närbutiken i Budapest
Byggnad: Badhuset i Budapest, jävlar vad jag skulle kunna gå vilse där...
Bästa fest: Studentfesten och Soniaskvällen
Citat: "Är man ful är man åt minstonde minnesvärd"
Drink: "Sött och fruktigt"-drinken på Rockbaren
Dryck: Fanta Exotic Thrill
Efterfest: Hos Fredrik i scouthuset
Fakta: Högstadiet suger
Fettodag: Film-/fettkvällen med Edvard och Lina N
Film: King Arthur. Var det i år?
Fotograf: Jag! Fan vad bilder jag tagit :P
Frukt: Annanas - jag har äntligen förstått!
Förlust: Lina flytta till Bjärnum
Godis: Lakritsnappar
Idiot: Erik på facebook
Inköp: Alla heta kläder jag lyckats skaffa i år
Impuls: Många... :) Alla fester jag tänkte dissa men hängde med på, fram för allt.
Kollega: Minns inte vad hon heter, men hon är jävligt schysst :P
Kändis: Stefan Sundström
Kändis på nära håll: Min mamma, ALLA känner henne! 
Lunch: Ja har pinsamt nog ingen aning...
Lyckligaste dag: Studenten :D Eller när Bettan berätta mitt betyg i Kemi B :)
Låt: Curbside Prophet - Jason Mraz
Lärdom: Lita aldrig på Jörgen...
Läskigaste: Mannen som våldtog mig på Gretas
Match: Gutta vs. småpojkar i Sävedalen! :D
Maträtt: Thaimat á la Tove
Medalj: Från 6:e-klassarna i Västra Bodarna - "Världens bästa vikarie" :D
Middag: Alla Mamma Mia utan paprika på Denise
Miss: Jason Mraz-konserten på Peace&Love... Att jag gick därifrån... Fan...
Misslyckande: Att jag inte redan läst Fysik B
Mys: Sista natten i Budapest
Ord: Seriöst! Grymt!
Par: Anton och Jag
Pinsammaste: När jag försökte planka in på Trägårn'
Present: Platt-TV:n jag fick idag! :D
Pålägg: Nalle-kalvkorven i Bjärnum
Resa: Budapest
Roligaste: Peace&Love
Rädsla: Armveck
Sanning: Rök inte hasch, du kan bli hög
Serie: Dexter och House
Sjukaste fest: Soniaskvällen och Revyfesten (Den va faktiskt i Januari!)
Sjukdom: Förkylningen sen Augusti
Skratt: Evelina :D
Skämt: Hur voltar man med bilen i 40 km/h!?!!?
Snygging: Min liftare ;)
Sommarminne: Peace&Love - Anna Ternheim konserten
Spel: Staries på Facebook, helt såld är jag! :D
Sämsta fest: Guttas kompis fest... Satan i gatan asså...
Te: Tranbär
Telefonsamtal: Mamma: "Allt är bra igen"
Vackraste: Edvards åsnebild!
Vinst: Min biobiljett på månadens problem! Jag vann FÖRE Anton! :D
Värsta resa: Det måste väl ha vart för dem i Catrins bil hem från Borlänge ;P
Upprepning: Erik
Utgång: Juldagen
Utropstecken: Sebbe blev nerslagen första dan på jobbet!
Uttryck: Seriöst grymt...
Utveckling: Min pondus inför små barn
Årstid: Sommaren
Övergång: Lina - Från snygging till musikaltönt
Överraskning: Min syster är inte förlovad och har barn! ;)

Årets bild:

image286


Jag vill gärna påpeka också att det snöade på min födelsedag!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sticky Fingers

Tjolahejhopp grattis grattis!!!

2007-12-31 @ 19:55:18
Postat av: Hanna

Grattis gumman! Nu har du uppnått den mest värdelösa åldern: 19 - inget händer då :) Vad kul att det kom snö på din födelsedag!!

2008-01-01 @ 00:48:50
Postat av: Alex

Inget får man ha för sig själv...

2008-01-01 @ 16:46:59
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0