Trevlig dag

Det har varit en bra dag.
Gick visserligen upp tidigt för att åka på intervju med en rektor inne i stan.
Jag skulle träffa honom för att han skulle kunna säga om han tyckte att jag skulle få vara med i vikariepoolen eller inte.
Det gick fort och det kändes som att det gick bra också.
Sen åkte jag hem och åt frukost för att sedan sticka till jobbet för APT.
Känns rätt meningslöst att va med där, eftersom ja bara e sommarvikarie och slutar snart, men ja fick ett par pass till i alla fall.
Var klar där efter typ enoenhalv timme och stack hem.
Solen sken som en tok!
Slappade hemma några timmar, hade de gott.
Anton kom och vi åkte ut på landet, hem till en gammal kompis.
Vi hälsade på hästarna och började fixa med en av dem.
Vi red i paddocken en stund, fan vad jag har saknat det!
Det var typ 1½ år sen sist och innan dess var det lika länge.
Anton satt för typ första gången på hästrygg och jag tycker han klarade sig oväntat bra!
Åkte hem, åt otroligt god mat, tittade på dansprogram och sen dansade vi ikapp oss på de Anton missade i kursen i våras.

Just det, vi dansar Lindy Hop, men det kan vi ta en annan gång...

Sen åkte han, jag var ensam och kvällen fortsatte härligt.
Gilmore Girls först och nu börjar So You Think You Can Dance!
Hoppas alla är lika nöjda som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0