Nostalgin och framtiden

Sitter nu här i en lägenhet i "centrala" Bjärnum, dricker folköl, har precis käkat pizza och så kollar jag på en inspelning med konserter med min gamla klass...
Det sticker nästan lite i hjärtat, hur många småfalska toner det än blir.
Lägenheten är Linas och den är jättefin!
Vi har packat upp som tokar, monterat möbler och försökt göra detta till lite mer av ett hem.
har varit i Skåne nu några dagar, först för att hälsa på systern min med pojkvän och nya små kattungar, sen för att titta på mamma när hon tävla och nu för att inviga älskade vännens nya plejs.
Riktigt mysigt!
Nu ska vi kolla på tv, dricka mer öl, äta popcorn och prata om allt sånt vi pratar så bra om.
Imorgon åker jag hem igen och inte träffa henne på länge, men hon är lycklig, så jag är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0