God morgon

Jag är en sån slappis...
Hade lätt kunnat sova mycket längre om jag inte ställt klockan, men jag mår inte bra av att sova för länge, så det var lika bra.
Igår sov jag läskigt länge.
Skulle börja jobba 14.30, och det är ju inte en tanke på att det skulle va något problem att vakna till!
(För er som det är det för, även mina vänner - sök hjälp!) :)
Jag vaknade till några gånger under morgonen/förmiddagen men somnade om igen och vaknade till slut med skuldkänslor vid tjugo i ett!
Detta kansk inte är något konstigt för vissa, men för mig är det sjukt jävla cp sent!
Jag mår dåligt i både kropp och själ när jag sover så länge, jag tycker inte om det alls.
Jag tror att jag är lite småsjuk, så jag skyller på det om varför jag sov så länge.
Jag sov nog inte så djupt heller för jag drömde hur mycket som helst.
Om bilar.
Och om att krocka. Riktigt läskigt var det.
Jag och mamma åkte omkring och det var typ glashalt övarallt!
Och jag körde för fort hela tiden.
Och bromsarna funkade inte.
Det var hemskt...
Körde bil första gången sen olyckan igår, det var lite småläskigt det med.

Nej, nu får jag försöka gör något av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0