Dramaqueen?

Det kanske inte är så farligt ändå.
Jag kanske inte är så hemsk, irriterande och vidrig som jag föreställer mig.
(Snälla, bespara mig sympatikommentarerna)

Ett samtal idag gjorde mig glad och piggade upp mig mycket.
Det var så skönt att höra att någon var intresserad av mitt sällskap.
Så fint att någon tog sig tiden att inte bara brusa förbi mig utan stanna och prata lite.
Tack för det.

Anmälde mig till höstens danskurser idag också.
Jag och Anton vill gå medel och själv vill jag gå Lindy Hip Hop.
Det låter så sjukt ball!
Jag älskar lindy hop och hip hop är grymt, så en blandning kan väl bara bli en hit?
Hoppas jag kommer med.
Det är inte troligt eftersom många vill gå den, men jag hoppas ändå.

image10

Foto: Malin Lundblad Källa: wcj.se

Fy fan vad kul det ska bli att dansa igen.
Har saknat det mycket.
Ska äntligen köpa dom där dansskorna jag längtat efter.

Det  kanske inte är så farligt ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0