Bloody lovely

Fan vad bra musik jag har just nu!
Det lär väl inte dröja länge innan jag har tröttnat på en del av det, eftersom jag har en tendens att lyssna sänder musik jag tycker om och dessutom tröttnar jag på saker väldigt lätt.
Det mest uppskattade i iTunes repertoar just nu:
Regina Spektor, Jason Mraz, Paolo Nutini, Imogen Heap, Calaisa, Damien Rice, Anna Ternheim och Fall Out Boy. En släng av Jamie Cullum då och då skadar inte heller.
Blandningen som dessa grupper och artister ger mig i musikbredd ger mig allt det jag behöver av musik; glädje, sorg, sympati, tidsfördriv och förundran.

Det är helt enkelt perfekt!

Dagens låt: Curbside Prophet - Jason Mraz


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag säger bara usch...

2007-08-27 @ 11:17:22
Postat av: Thomas/Musikern

Haha, vilket passande inlägg jag gjorde precis om man jämför med detta. =)

2007-08-28 @ 19:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/musikern

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0